O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Ona

REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI

REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI
REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI
REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI
REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI
REVIJA VIVIENNE WESTWOOD U BUDVI

Modni spektakl britanske dizajnerke, izgradnja profesionalnog golf terena u zalivu Tivta, kao i prvog crnogorskog ski rizorta na Bjelasici, postavljaju Crnu Goru na mapu najelitnijih destinacija na svetu.

Ovim poduhvatima kompanija Boka Group ima za cilj da Crnu Goru učini prvim izborom za najzahtevniju i najglamurozniju svetsku klijentelu. Ekskluzivna revija britanske dizajnerke Vivienne Westwood održaće se u subotu 31. maja ispred zidina Starog grada u Budvi, sa početkom u 20.30 časova, u organizaciji modne agencije Murano Montenegro, a uz pokroviteljstvo kompanije Boka Group, Turističke organizacije Budve, Opštine Budva i brojnih partnera. Publika i mnoge zvanice iz javnog života će u sklopu modnog događaja sezone u regionu imati priliku da vide aktuelnu kolekciju za proleće/leto 2014. kojom kultna dizajnerka ukazuje na globalne klimatske promene.

Naziv revije „Sve je povezano” (Everything is connected) je glavna poruka “Climate Revolution” inicijative, koju je pokrenula Vivienne Westwood, kao veliki pobornik ekološke svesti. U toku večeri biće prezentovano oko 80 ženskih i muških modela, a poseban akcenat u kolekciji je stavljen na pletene odevne kombinacije od finog prediva toplih boja. Većina odevnih komada u sebi sadrži reciklirana stakla od naočara, izrezana u posebnim oblicima i motivima. Za ovu prilku su angažovane manekenke iz Crne Gore, Srbije i Hrvatske, a izgrađena je posebna konstrukcija ispred Starog grada u kojoj će se održati revija. Za potrebe organizacije revije doputovaće ceo kreativni tim iz Londona, a dizajnirane su posebne pozivnice u duhu glavne poruke kolekcije.

Džon Kenedi, osnivač i izvršni direktor kompanije Boka Group, pokrovitelja ovog modnog spektakla, izjavio je: „Ovim događajem, koji će za sve prisutne biti jedinstveno iskustvo i uživanje u vrhunskom modnom dizajnu, Crna Gora se pozicionira kao najnovija elitna destinacija u Evropi. Boka Group ima jasnu strategiju, čiji je cilj, pre svega, dovođenje prvoklasnih brendova, a zatim i produženje turističke sezone posredstvom kreiranja novih sadržaja na nivou pet zvezdica, kakvi su golf i luksuzni ski rizort. Do sada je igrati golf na pravom profesionalnom terenu bilo nezamislivo na celoj istočnoj obali Jadrana, a uskoro će to biti moguće u zalivu Tivta. Sem toga, skijanje u zimskoj sezoni na Bjelasici će u narednom periodu biti upotpunjeno hotelskim sadržajima, predviđenim u okviru ski rizorta, koji će biti izgrađen po najvišim međunarodnim standardima kada je o luksuzu reč.”

Nakon prošlogodišnje uspešne revije Roberta Kavalija, koja je takođe bila sponzorisana od strane Boka Group, ovom revijom se upotpunjuje turistička ponuda i nastavlja se sa promocijom Crne Gore kao jedne od najprestižnijih svetskih turističkih destinacija.

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: CHANEL CRUISE 2015
  • CESARE PACIOTTI - jesen/zima 2014

    Predstavljamo Vam reklamnu kampanju italijanskog brenda luksuzne obuće Cesare Paciotti za sezonu jesen/zima 2014.

  • JESEN 2014 KAMPANJA BOTTEGA VENETA

    Bottega Veneta Jesen/Zima 2014 kampanja predstavlja britansku manekenku Edi Kembel…

  • BESKRAJNO LETO UZ VICTORIAS SECRET

    Victoria’s Secret brend nam još jednom predstavlja nove fotografije svojih kupaćih kostima, zbog kojih želimo da se leto nikada ne završi…

  • VRELE SIRENE U SRED PUSTINJE

    Glumica Penelope Kruz osmislila je i režirala senzualni kratki film, predstavljen u petak, za Agent Provocateur liniju donjeg veša koju je i sama dizajnirala…

  • MARCIANO GUESS - KAMPANJA JESEN 2014

    MARCIANO GUESS kampanja za sezonu jesen/zima 2014 predstavlja očaravajuće Rachel Mortenson, Solveig Mork, Yaru Khmidan i Eugen Bauder u atraktivnim sezonskim komadima, dok evociraju snažan osećaj elegancije, glamura i sofisticiranosti, što čini esenciju ovog američkog modnog brenda.

  • ALEXANDER WANG - iza rešetaka

    Prošle sezone smo imali prilike da vidimo Alexander Wang ponudu inovativne garderobe na devojkama koje su bile u kupatilu…

  • TOP 5 JESENJIH VENČANICA

    Jesen je simbol perioda „stajanja na ludi kamen“ u kome svaka žena želi da blista dok izgovara sudbonosno DA...

  • LA PERLA JESEN/ZIMA 2014

    Nezaustavljivi duo, Mert & Marcus, ponovo su ujedinjeni sa La Perla italijanskim brendom senzualnog donjeg veša, njihovom jesen/zima 2014 kampanjom…

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X