O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

On

LUKSUZNA MUŠKA ODELA

Šta je zapravo moda, stil i luksuzni izgled?

 

luksuzna muška odeća

 

Kako bi smo to saznali, trebalo bi da počnemo od same definicije mode. To je termin koji se koristi da opište popularan stil odevanja i izgleda uopšte. Stil je lični izbor izgleda koji vam se dopada i koji želite da održavate. Kao i nakit, moda takođe ima uticaja na naš život, društvo i socijalni status. Njen uticaj na društvo vidljiv je od samog početka. Odeća bogatih ljudi bila je i uvek će biti drugačija u odnosu na ono što nosi obično stanovništvo. Razlikuje se po materijalima i korišćenim tekstilima, formama i oblicima, šablonima i šavovima, ukrasima i završnim detaljima.

 

kreiranje luksuznog muškog odela

 

Moderni muškarac sa stilom je onaj koji je imućan, popularan i dobrostojeći, i to je činjenica koja se do danas nije promenila. Moda i izgled menjaju se iz dana u dan, konzistentno. Novi luksuzni modni trendovi pojavljuju se svakog dana, i svakoga dana nas očara nešto novo. Kako bi smo razumeli luksuznu modu, moramo se vratiti daleko u prošlost, odnosno do njenog istorijskog porekla. Na primer, moda u Evropi imala je kontinualnu i brzu promenu, i moguće je tačno odrediti kada se koja promena dogodila. Istoričari su uradili svoj domaći zadatak tako da je moguće znati kada je tačno zapadnjački uticaj došao na ovo tlo, i to je bilo sredinom 14og veka. Verovatno najprimetnija promena bilo je skraćivanje i sužavanje muške odeće poput jakni, kaputa, košulja, svega. Korak promene postao je brži u idućem veku, kada govorimo o muškoj i ženskoj dizajnerskoj odeći. Ove promene obuhvatile su čak i promenu stilova frizura, šminke, brada i brkova. Sve je postalo veoma kompleksno i neobično u poređenju sa prethodnim modnim stilovima. Moda je sada postala element koji podiže samopouzdanje i veru u sebe. Promene koje se dese u svetu mode uvek su prvo primetne na bogatim ljudima, pošto su oni bili ti koji su imali novca da kupe nove i luksuzne materijale koji potiču iz raznih krajeva sveta, kao i da angažuju stručne krojače koji će za njih kreirati najmodernije luksuzne stilove odela i drugih najnovijih modnih trendova.

 

brioni luksuzna odela

 

Moda je veoma slična nakitu; ona može pripadati jednoj specifičnoj naciji, etničkoj grupi ili socijalnom statusu. Kako je moda rasla, tako je rasla i razlika između socijalnih klasa. Bogati ljudi su nosili luksuzna svilena odela, donji veš i cipele, odnosno jednom rečju najnoviju modu, dok su oni koji nisu bili toliko srećni ili nisu bili u mogućnosti da prate modu nosili ono što su uspeli da pronađu. Neke nacije i religije silile su svoje pratioce da nose određene stilove odevanja, ali čak i tada, razlika između srednje klase i bogatih bila je i više nego očigledna. Čak iako su bogati bili ti koji su vodili modni pokret, skoro svi su pratili modu, ili su se bar trudili da to čine.

Iako su oni koji su kreirali i šili novu odeću uglavnom odgovorni za mnoge inovacije, tekstilne industrije povele su dosta trendova, tako da istorija modnog dizajna počinje od 1858.godine, kada je otvorena prva haute couture modna kuća u Parizu. Četiri glavne modne prestonice bile su i  uvek će biti Pariz, Milan, Njujork i London. Nedelje mode su i  dalje glavni događaji za dizajnere mode i one se odigravaju u ovim gradovima. Takođe, sedišta glavnih dizajnerskih modnih kuća nalaze se u ovim gradovima, i to su mesta gde se pravi magija. Sve modne kuće prave svoja dela umetnosti u ovim gradovima, i uglavnom za inspiraciju imaju njihove jedinstvene ulice.

 

luksuzno musko odelo sa leptir masnom

 

U svakom slučaju, danas postoji dosta dizajnerskih linija i modnih kuća među kojima možete da birate i pronađete luksuznu odeću koja će savršeno odgovarati vašem ličnom luksuznom stilu. Svi bogati ljudi nose najluksuzniju i najneobičniju dizajnersku odeću. Moda varira na mnogo načina, na primer različita je muška i ženska moda, moda za mlade i starije, kao i moda po socijalnim statusima, kao i po vašem ličnom stilu. Modna industrija proizvod je novog veka, a pre toga odeća je ručno šivena i bila je uvek individualna. Sada, masovno proizvedena moda i dalje može biti jedinstvena, pošto se luksuzne dizajnerske kuće uvek trude da kreiraju nešto novo i jedinstveno, u seriji ograničenog izdanja, namenjenoj onima koji su najbogatiji ljubitelji mode širom sveta. Mnogi luksuzni modni dizajneri imaju tendenciju kreiranja unikatnih i neverovatnih predmeta dizajnerske odeće, tako da vaša individualnost može ostati nepromenjena. U upotrebi su najneverovatniji i najkvalitetniji materijali sa naizgled čudnim šablonima i krojevima.

Muška odela su kreacije napravljene od istog materijala, sa istim šablonom, obično kao poslovno ili formalno odelo, ukljopljeno sa visoko kvalitetnom košuljom i kravatom. Prvobitno, odela su smatrana uniformom, i postala su popularan modni trend u kasnom 19om veku. Odela koja se sada najviše cene i smatraju visoko kvalitetnim, luksuznim i modernim, bila su oduvek elegantna i prefinjena, što je i sada slučaj. Kada se sve sabere, besprekorni dizajn, vrhunski materijali, zlatne ruke stručnjaka, dizajnera i krojača, kao i ime modnog brenda – dobijete vrhunsko kvalitetno odelo. Na primer Issey Miyake je japanski modni brend renomiran po svom modernom dizajnu i parfemima. Za jedan smoking ili poslovno odelo ovog brenda morate izdvojiti oko 2000 evra. Inače, ako niste znali gospodin Miyake je odgovoran za one crne rolke po kojima je Stiv Džobs bio poznat.

 

prefinjeno sivo muško odelo

 

Još jedan uspešni modni dizajner je Jay Kos. On živi i kreira u Njujorku. Poznat je po svom kombinovanju boja i šablona, a on uživa da meša staro i novo, tradiciju i moderne elemente. Iako on izbegava kreiranje klasičnih crnih odela, veoma je popularan u svetu biznismena, kao i u svetu popularnih hip hop izvođača.

Oxxford Clothes je dizajnerski brend baziran u Čikagu. Kompanija je osnovana 1916.godine i od tada kreira luksuznu dizajnersku odeću. Forbes magazin nazvao je ih je modnim brendom koji kreira i dizajnira najbolja odela u Sjedinjenim Državama.

Anderson & Sheppard je brend poznat po svom londonskom kroju, odnosno stilu koji je razvio njihov osnivač Pet Anderson, koji je osnovao kompaniju 1906.godine i zahvaljujući kome rukavi na odelima nisu više uski već su kreirani da budu udobni i praktični. Princ Čarls, Tom Ford, Manolo Blahnik su samo neka od imena koja cene luskuznu dizajnersku odeću ovog brenda.

 

 

Direktor i modni dizajner Ralph Lauren poznat je po svojoj Polo Ralph Lauren liniji. On je inače jedan od najbogatijih ljudi sveta i njegovo bogatstvo procenjeno je na nešto više od 4.5 milijardi evra.

Giorgio Armani je sinonim mode i glamura, poznati italijanski modni brend koji je široko popularan po svojoj muškoj liniji. Armani dizajni poznati su po svojim jednostavnim i preciznim krojevima.

 

braon musko dizajnersko odelo

 

Iako su poznati uglavnom po svojim luksuznim predmetima od kože, Bottega Veneta brend takođe kreira visoko kvalitetnu i luksuznu dizajnersku odeću. Kompanija ima sedište u Vićenci. Oni su najpoznatiji po svojim diskretnim dizajnima i činjenici da ne stavljaju logo svog brenda na svoja skupocena odela.

Canali je poznati italijanski modni brend koji je specijalizovan za mušku dizajnersku odeću. Braća Giovanni i Giacomo osnovali su ovu kompaniju 1934.godine, ali postala je popularna tek 15 godina kasnije. U početku devedesetih, kupila ih je Brioni grupa. Oni proizvode oko 1400 dizajnerskih odela dnevno i cena jednog je preko 3000 evra.

Brioni je još jedno modno čudo koje dolazi iz Italije. Njihova ručno rađena dizajnerska odela i muška odela koštaju od 4900 do 36000 evra. Najskuplje dizajnersko odelo napravljeno je od specijalnog materijala koji se dobija od retke vrste kamila iz Južne Amerike, a šavovi su urađeni od čistog belog zlata.  

 

 

Kiton je takođe italijanska kompanija, osnovana u Napulju, sa sedištem u Njujorku. U proseku, za jedno Kiton dizajnersko odelo potrebno je 25 sati rada i 45 pari ruku. Unapred kreirana dizajnerska odeća ovog brenda košta oko 6000 evra, ali za posebne narudžbine potrebno je više novca i više vremena. Njihovo najskuplje odelo košta 37000 evra, i to je inače najskuplje dizajnersko odelo sveta. Za njegovo kreiranje potrebno je više od 50 sati, i samo 50 ovih odela prozivede se u toku jedne godine.

Loro Piana je još jedna poznata italijanska dizajnerska kuća koja je specijalizovana za visoki kvalitet, luksuzni kašmir i dizajnerske kolekcije od vune. Oni potiču iz Trivera i osnovani su u 19om veku, a započeli su kao trgovci vunom i materijalima. Kao modni dizajnerski brend, osnovani su 1924.godine.

 

moderna muška odela

 

Možda ste primetili da su Italijani u samom vrhu kada govorimo o luksuznoj dizajnerskoj odeći. Njihovi modni dizajneri i kreatori su među najpoznatijima i kreiraju najneverovatnije dizajnerske kolekcije, pored svojih fantastičnih solo projekata. Ukoliko vam srce žudi za modom, Italija je pravo mesto za vas.

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: BEN HILL ZA MASSIMO DUTTI

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X