O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Motori

BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT

BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT
BMW MOTORRAD NAJAVLJUJE FACELIFT

Brojne facelift mere će biti integrisane u BMW Motorrad program za modele namenjene 2014. godini.

Ovi modeli će biti dostupni za naručivanje u novoj konfiguraciji u okvir svih BMW dilerskih predstavništava od avgusta ove godine.

BMW K1600 GT Sport model u verziji za 2014. godinu će biti dostupan sa motorom sa šest cilindara. Reč je o specijalnoj Sport verziji visoke dinamičnosti koja poseduje veoma širok spektar opreme od dvobojne kolor šeme preko niskog vetrobrana i sportskog dizajna sedišta.

Tu će biti i BMW K 1600GT model koji više neće biti dostupan u svelo sivoj metalik boji, kako je bio dostupan ranijih godina. Sa druge drane BMW K1600 GTL će biti dostupan u magnezijum bež metalik boji u kombinaciji sa platinum metalik bojom okvira.

O BRENDU

Iako su njihovi motori  najbliži savršenstvu, skraćenica BMW ne predstavlja „Best Motors in the World“, ono zapravo znači „Bayerische Motoren Werke“. Tajna njihovog uspeha leži u konstantnoj težnji ka kvalitetu i izvrsnosti. Svoju proizvodnju, za razliku od drugih proizvođača, u početku je usmerio pre svega ka proizvodnji motora. Kompaniju je osnovao, sada već davne 1913. godine, Karl Friedrich Rapp. 

Kompanija „Rapp-Motorenwerke“, koja će kasnije promeniti naziv u BMW, fokusirala se pre svega na avio motore, zbog ogromne tražnje tokom Prvog svetskog rata. Uprskos uspehu, Rapp nije uspeo da proda svoj udeo u kompaniji, usled neželjenih vibracija koje su motori proizvodili.

Usled finansijskih poteškoća, Karl Rapp je podneo ostavku 1916. godine. Austrijska kompanija formirana od strane Franc-Josefa Poppa i Camillio Castiglionia ponovo je lansirala BMW, ubedivši njenog tadašnjeg vlasnika Gustava Ottoa na spajanje. Tako je formiran „Bayerische Flugeug-Werke“ tj. BFW. 

Nedugo zatim promeniće svoje ime u BMW, koji će postati sinonim za kvalitetan automobil. Do danas kompanija nije menjala svoj logo, koji predstavlja beli propeler sa plavom pozadinom.  Nakon završetka svetskog rata kompanija se preorijentisala  na proizvodnju vazdušnih kočnica za železnička vozila.

Tražeći nove mogućnosti, kompanija se zatim usmerila na razvoj motora za motocikle, izbacivši dva modela - „Victoria“ i „Flink“. Godinu dana kasnije, njihovi motori postavili su novi svetski rekord u brzini, išavši 216.75 km/h. Lansirajući novi model automobila „3/20 PS“ kompanija je još jedanput ostvarila zapažen uspeh.  Prvi nezavisni model kompanije bio je „782 cc“ sa 4 cilindra, nakon kojeg je došao model „303 saloon“ sa 6 cilindara. Kako je vreme odmicalo, kompanija je rasla, i neposredno pre Drugog svetskog rata kupila je par fabrika u blizini Berlina. 

Tokom 60-ih BMW je uveo mnoge inovacije kao što su serije 1500 i 1600, kao i niz novih sedana - 2500, 2800, American Bavaria i 2,5 CS i CS 2800 coupe. Međutim, BMW se nije tu zaustavio. Kompanija nastavlja svoj razvoj i predstavlja 2002 Turbo model  1973. godine. Turbo 2002 je jedan od prvih turbo modela koji su ušli u masovnu proizvodnju. Proizvodne serije koje će ubrzo izaći - 6 i 7 kao i rekonstruisani  BMW M1 model,  postali su sinonim uspeha na svetskom nivou.

BMW počinje da se takmiči i u F1 šampionatu i 1983. osvajaju svoju prvu titulu u nizu, sa brazilskim vozačem Nelsonom Pikeom koji postaje kralj F1 Svetskog šampionata. Istovremeno, serija 5 je ušla u novu fazu unapređenja i dobila je 518i motor i moćni M535i. 'M' postavlja novi standard u moći i izdržljivosti. Modeli  M5 i M3 su lansirani 1985. i 1986. i postaju vrhunac inženjerske preciznosti i lepote među sportskim automobilskim entuzijastima.

Sa novim modelom Z1, BMW je ostvario izuzetan uspeh. Briga za kupca i želja da budu uvek ispred konkurencije bili su dovoljan dokaz da je BMW postao pravi brend. Usledila je i verzija Z8. 

Trke su ostale profitabilan hobi za nemačkog proizvođača automobila, pojavili su se kao pobednici u tri uzastopne FIA VTCC sezone od 2005. do 2007. godine. Nedavno, BMW-ov inženjerski dizajnerski tim izradio je repliku slavnog modela  M1 iz 70-ih. Nažalost, M1 neće biti obnovljen kroz masovnu proizvodnju.

Više o motorima...

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: DUCATI 1199 PANIGALE DOBIO RED DOT
  • POLARIS SLINGSHOT

    Izgleda kao nećak modela KTM X-Bow, ali sa tri točka, a klasifikovan je kao motor, tako da će vam trebati kaciga pre nego što sednete u Polaris Slingshot...

  • SPECIJALNO IZDANJE KAWASAKI Z1000

    Vremena kada su nejked motori bili ograničeni snagom, davno su prošla...

  • KAWASAKI NINJA SLAVI 30.ROĐENDAN

    1984. godine je Kawasaki predstavio model GPZ900R. Možda ga ne poznajete pod tim imenom, jer je uz njega uvek stajala oznaka Ninja 900.

  • BMW CONCEPT ROADSTER

    Na štandu BMWa ovog vikenda na Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2014, pored Mini Superleggera Vision motora, će se pojaviti i novi koncept ove kompanije, nazvan Concept Roadster...

  • HONDA GROM U NOVOJ BOJI

    2014 Honda MSX125 ili Honda Grom, kako se često naziva, dobiće još jednu boju za evropsko tržište...

  • HONDA HORNET

    Iako Hornet 600 nije više deo 2014 Honda line-upa, a mnogi su mislili da je zamenjen sa CB650F, italijanski izvori pominju da japanski proizvođač kaže da model samo "odmara" na godinu dana.

  • ELEKTRIČNI MOTOCIKL SORA

    Kanadski Lito Green Motion počeo je proizvodnju električnog motocikla Sora.

  • QOROS eBIQE KONCEPT

    Qoros, novi međunarodni automobilski brend, je prikazao svoj eBIQE koncept na 84. Salonu automobila u Ženevi.

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X