Bianka Balti bila je lice u prolećnim kampanjama Dolce & Gabbana brenda, kao što su ready-to-wear i kampanja za naočare…
Ona je na predivan i senzualan način predstavila sve novo što ovaj luksuzni brend može da nam ponudi, svojom vatrenom italijanskom ličnošću. Ovoga puta, ona se opet vraća na saradnju sa Dolce & Gabbana brendom, u njihovoj novoj kampanji za naočare, za sezonu jesen/zima 2014. Njena lepota na savršeni način dočarava energiju brenda, posebno u postavci kakva je ova čudesna i mistična šuma iz bajke koja se nalazi iza nje. Ona je predstavila elegantni izgled, koji deluje kao da potiče iz renesansnog perioda, a fotografisao je sam Domenico Dolce.
Carrera je ponovo ostavila pozitivan utisak, i to svojom novom kolekcijom re-izdanja klasičnih modela Champion i Carrera 6000 sunglasses, koji su doveli brend tamo gde je i danas…
Osnovana u Rimu, od strane grčkog umetnika po imenu Sotirios Voulgaris 1884.godine, Bulgari kompanija postala je jedan od najpoznatijih luksuznih brendova…
Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…