SKUPI I IZVRSNI TARTUF

Najbolji način privlačenja pažnje koji jedna kompanija može koristiti je kreiranje nečega posebnog i unikatnog…
Kreativne kompanije uvek nalaze način kako da nam privuku pažnju i ostanu u centru pažnje. Omiljena taktika koju mnogi brendovi iz industrije hrane je kreiranje nečega najskupljeg, odnosno najskuplju verziju najjednostavnije stavke sa njihovog menija. Poslednji dodatak ovoj listi je tartuf prekriven zlatnim pahuljicama, koji je kreirala pekara Mozart’s iz Kolumbusa. S obzirom na to da je prekriven zlatom, možete očekivati i odgovarajuću cenu.
Inspirisan austrijskim mocart kuglama, ovaj tartuf sadrži listu sastojaka na kojoj se nalazi burbon i čokolada iz Francuske. Ova čokoladna kugla obmotana je Paolo Angeletti 23karatnim jestivim zlatom, koje je uvezeno iz Italije.
Predstavljen u sredu, ovaj tartuf može biti samo poručen unapred.
-
Novac vam možda ne može kupiti sreću ili ljubav, ali vam svakako može pomoći da ih zadržite ili pojačate kada su već prisutne…
-
Jimmy Choo brend već nam je predstavio moderni popodnevni čaj, a sada je red na moderne koktele…
-
Svaki kraj sveta ima svoju kuhinju i kulinarske specijalitete, koji se razlikuju po sastojcima, aromama, načinu spremanja i slično.
-
Pravo je vreme da kolačići postanu visoka moda…
-
Bacardi je porodični posao, koji funkcioniše na veoma specifičan način preko 150 godina…
-
Luksuzni proizvođač sladoleda, Magnum, ove sezone sarađuje sa modnom kućom Dolce & Gabbana…
-
Na listi najskuplje hrane i pića se nalazi mnogo stvari, a sada dodajemo i krofnu…
-
Tatiana Sanchez svoju karijeru započela je kao juvelir i dizajner unikatnog nakita pre skoro 10 godina…