O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Beauty

NOVI ARMANI MIRISI

NOVI ARMANI MIRISI
NOVI ARMANI MIRISI
NOVI ARMANI MIRISI
NOVI ARMANI MIRISI
NOVI ARMANI MIRISI
NOVI ARMANI MIRISI

Nova ekskluzivna izdanja Giorgio Armani parfema, samo za prave muškarce...

Eau pour Homme

„Sa Eau pour Homme želeo sam utkati mirisni potpis u svoje viđenje muževne elegancije: snagu, staloženost i vedrinu.”

1984. godina - nastanak mirisa

Kreiranje mirisa uvek je misterija. Osmišljen tokom putovanja, u svojim notama stapa svetlost krajolika, miris cveća ili voća: miris može zaustaviti vreme. Za modnog dizajnera, miris predstavlja dodatni izazov: baš kao i sa kolekcijama, on mora preduhitriti trendove. Kao što odevni predmet postaje simbol Maisona, miris odražava stalnost stila i postaje zaštitni znak.

Upravo je to slučaj sa Eau pour Homme, prvim parfemom Giorgia Armanija za muškarce, kreiranim 1984. godine.

Predstavivši Eau pour Homme, Giorgio Armani je pružio miris koji je u savršenom skladu sa njegovom kreativnom filozofijom. Bočica zaobljenih linija u predelu 'ramena' i muževne strukture predstavlja vizualno utelovljenje onog što sadrži. U srcu parfema leži bezvremenski miris klasičnog italijanskog stila, u koji je Giorgio Armani utkao dašak nonšalantnosti i spontane svežine, te tople i staložene muževnosti. Formula je toliko savršena da pridobija poklonike već pune tri decenije.

Novo ruho

Nakon gotovo 30 godina, Eau pour Homme još uvek zadržava svoj snažan, samosvestan i jedinstven karakter. Sada je Giorgio Armani osmislio novu bočicu koja će odražavati njegov nepromijenjen duh – kao što krojač prilagođava odevni predmet kako bi mu udahnuo notu moderne. Obline su profinjenije. 'Ramena' su manje zaobljena i postaju naglašenija. Nadalje, ornamenti pri bazi prepustili su mesto metalnim naborima. Snažan dizajn pojačan je zlatnim odsjajem parfema. Crni, bakelitni čep predstavlja novu siluetu. Sličan i neprimetno različit, veran originalu i savremeniji no ikad, Eau pour Homme se poigrava „sotto voce“ sa bezvremenskim kodeksima muževnosti, elegancije i lepote.

Armanijeva Italija

Eau pour Homme je mirisna alegorija, putovanje kroz prostor i vreme tokom kojeg se  čarolija i tajne italijanske elegancije prelivaju u parfem.

Ovaj miris je prvenstveno simbol Italije. Buđenje uspomena, niz aluzija, inspiracija i utisaka koji oslikavaju mirisni portret svega što Giorgio Armani voli.

Moćna svežina

Formula Eau pour Homme ostaje u potpunosti nepromenjena. Najprije donosi svežu vibraciju citrusa: gorke narandže i mandarine, poput prvog vala obasjanog suncem, oživljenog paprenim notama korijandera. Zatim slede začinske note muškatnog oraščića i kumina, suptilno obavijene nerolijem. Svežina postaje sve snažnija i raskošnija, da bi je

Na kraju ugrejale tople drvenaste arome cedrovine i pačulija, odražavajući nesputan, ali ukrotiv duh. Veštim stapanjem svetlosti i senke, vedrine sunca i tajnovitosti prizemnog bilja, Eau pour Homme savršeno odražava Armanijev stil.

Istinski bitak

Klasičan, a opet neodoljivo moderan, bezvremenski, a opet predvodnik scene, Eau pour Homme kroz legendarni portret Giorgia Armanija utelovljuje ekskluzivne vrednosti zahvaljujući kojima se ističe: izuzetna predanost vlastitom radu, jedinstveni smisao za eleganciju i neponovljivu sposobnost prevazilaženja trendova i ostavljanja traga u istoriji muževnosti. Eau pour Homme se vraća u srce vlastite DNK: iznova se otkriva, a pritom ostaje veran sebi, donoseći zbir svih zamisli u jednoj pozi – fokus je na dizajnerovim rukama tik uz lice – sa jasnom izjavom tvorca: to je moje.

EAU DE NUIT

„Eau de Nuit odražava suštinsku eleganciju, podsećajući na magični trenutak u kojem se sumrak stapa sa noći.”

Novi klasik Giorgia Armanija 

Pre svega – pomislite na crnu boju. Noć. Muževnost. Sa Eau de Nuit, najnovijim muškim mirisom Giorgia Armanija, raskošni val svežine i svetlosti Eau pour Homme savršeno se stapa sa bogatom i opijajućom senzualnošću začina, citrusa, kedrovine i irisa. U bočici koja uvelike podseća na svog brata blizanca, ali u elegantnoj verziji u crnom staklu, Eau de Nuit započinje novu eru u istoriji Armanijevih parfema: komplementarna igra svetlosti i senke, posvećena muškarcima koji teže eleganciji danju i noću.

Jedinstvena elegancija

Kao novi odraz Armanijeva duha, Eau de Nuit utelovljuje sve temeljne komponente: jednostavnost dizajna, tečnost obrisa, jedinstvenu eleganciju i nonšalantnost. Poput dijaloga između tkanina, glatko staklo postaje površina i tekstura, ukrašeno slovima srebrnog sjaja. Geometrija linija postaje prefinjenija i valovitija, evocirajući zlatno doba italijanske kinematografije, savršenu i gotovo nonšalantnu eleganciju zvezda velikog crno-belog platna. 

Putovanja po Italiji

Miris je suština sna – istovremeno smeo i intiman.

Eau de Nuit je putovanje u milansku noć, prelaz između sumraka i zore. On predstavlja put kroz sadašnjost i prošlost, u gradu koji je poslužio kao kulisa za najveća dela kinematografije. Ima mnogo lica, a ipak je jedinstven; donosi stvarnu, a opet magičnu viziju. Eau de Nuit razotkriva brojne aspekte i utelovljuje senzualnost. 

Val elegancije

Inspirisan prolaznom lepotom trenutka u kojem se dan pretvara u noć, Eau de Nuit predstavlja mirisni odraz ove kratkotrajne transformacije. Intenzitet bergamota i ružičastog papra, ublažen kardamonom, podseća na nežne zrake sunca pri zalasku koje miluju kožu. Zatim se uočava raskošni akord muškatnog oraščića i puderaste note irisa: poslednji sjaj sunca svetluca na već tamnoj površini vode. Konačno, neodoljiva misterija noći reflektuje se u toplom vrtlogu ćilibara i zrna tonke. 

Kreativan duh 

Čulo sluha i vida, lepota pokreta. Uhvaćen objektivom slavnog fotografskog dvojca Inez & Vinoodh, Eau de Nuit utelovljuje novi aspekt muževnosti. Između svetlosti i senke, korišćenjem klasične crne i bele boje slavi se jedinstvena veza između fotografa Francesca Carrozzinija i violinista Charliea Siema. Italijanski vizionar i engleski umetnik: dva kontrastnm vrtloguu kožuijaa ipak jetove i ncerteje, aa načina negovanja izvrsnosti i umeća nadmašivanja samog sebe. Zvezde kampanje upravo su ruke ovih muškaraca, koji postaju prvaci predmetnog mentalnog sklopa, utelovljujući vrednosti koje Giorgio Armani neguje: ispunjenog i samouverenog muškarca, kojem svaki dan predstavlja novo putovanje, novi poziv da iskaže svaku dimenziju vlastitog identiteta, veština i inovativnosti. 

Charlie Siem 

Klasični violinista Charlie Siem rođen je 1986. godine u Londonu. Završio je Guildhall School of Music i Royal College of Music, a violinu je počeo svirati sa tri godine. Prvi je javni nastup imao sa Kraljevskim filharmonijskim orkestrom sa samo osam godina. Svirao je za prestižne institucije poput Kraljevskog baleta i Moskovske filharmonije, ali i s najvećim pop zvezdama poput Lady Gage, The Who i Bryana Adamsa. Izdao je dva albuma i redovno održava koncerte širom sveta. 

Francesco Carrozzini

Italijanski fotograf i režiser Francesco Carrozzini rođen je 1982. godine u Milanu. Vrlo je rano kročio u svet mode, a studirao je kinematografiju u Los Angelesu i filozofiju u Milanu. Redovno sarađuje sa časopisom L'Uomo Vogue, a radio je i za Vanity Fair, The New Yorker, The New York Times i Rolling Stones, za koje je fotografisao najveća imena iz sveta mode, filma, glazbe i umetnosti. Francesco Carrozzini takođe režira muzičke spotove i kratke filmove. 

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: HYPNÔSE SHOW
  • NOVO DOBA KOZMETIČKOG LIFTINGA

    Još jedna Lancome revolucija u nezi kože...

  • LANCOME - City Miracle CC Cream

    Ujednačava poput podloge – ulepšava poput vrhunske kozmetike – hidrira poput kreme – štiti od UV zraka poput proizvoda za zaštitu od sunca – otklanja neprirodni sjaj poput pudera.

  • ROUGE LOUBOUTIN - savršeno crven

    Inspirisan cipelom Ballerina Ultima sa najvišom petom, poznatog dizajnera Christiana Louboutina, ovaj francuski brend sada nam predstavlja Rouge Louboutin…

  • NOVI HUGO BOSS PARFEM

    Deo iste linije, kao Boss Nuit (2012), Boss Jour (2013) i Boss Nuit Intense (2014), Boss Ma Vie Pour Femme, lansiran ovog leta, namenjen je snažnoj i modernoj dami…

  • LINIJA ZA NEGU KOŽE D&G

    Dolce & Gabbana brend udružio se sa P&G Prestige kompanijom, koja je zadužena za D&G parfeme između ostalog, kako bi lansirali kolekciju proizvoda za negu kože...

  • CLIVE CHRISTIAN OGRANIČENA SERIJA

    Klajv Kristijan je veoma cenjen britanski dizajner poznat po svom dizajnu enterijera (najupečatljivije su mu kuhinje) , kao i po svojim izuzetnim parfemima.

  • LIMITIRANO IZDANJE - Acqua Di Giò

    Acqua Di Giò je bezvremenski miris koji se prilagođava svim epohama. Slobodan i osvežavajući, priziva beskrajne horizonte u kojima se spajaju nebo i more.

  • TOP 10 LETNJIH PARFEMA

    Ovog leta priuštite sebi nova aromatična uživanja – uživajte u nekom od luksuznih parfema koji će obeležiti Vaše leto...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X