Pop zvezda Madona sarađivala je sa japanskim kozmetičkim gigantom MTG na ekspanziji njene MDNA Skin kolekcije…
Kolekcija je sada deo njenog poslovnog portfolia, koji sadrži i Material Girl liniju odeće, Truth or Dare liniju parfema i aksesoara, Dolce & Gabanna naočare i još mnogo toga. Michelle Peck je predstavila kolekciju prošle nedelje u Japanu, kao ambasador brenda. Svojom MDNA Skin kolekcijom Madona želi da izazove sve dame i podigne im svest o lepoti i nezi kože. U ograničenom vremenskm periodu, odnosno do 23. Februara, ova kolekcija će biti na prodaju samo u Omotesando prodavnici. Ova zvezda i njen tim nadaju se da će ovo kupcima dati mogućnost da iskuse i osete proizvode kroz višestruke ekrane koji projektuju vizuale ove kolekcije.
MDNA Skin kolekcija sastoji se od tri predmeta. Tu je kućna maska od gline, napravljena od gline iz Montecatini Terme u Italiji, koja ima višestruko delovanje na kožu. Zatim tu je “podmlađivač” koji kroz specijalnu silu magneta i Deep Derma sistem indukcije uklanja nesavršenosti i revitalizuje kožu. Treći proizvod je serum koji je baziran na originalnoj formuli kreiranoj ekskluzivno za Madonu, daje koži efekat sjaja i prirodnog predivnog izgleda.
Kolekcija će u odabranim japanskim prodavnicama biti dostupna od 26.februara, a još uvek nije ništa saopšteno o svetskom lansiranju ovog interesantnog asortimana.
Ujednačava poput podloge – ulepšava poput vrhunske kozmetike – hidrira poput kreme – štiti od UV zraka poput proizvoda za zaštitu od sunca – otklanja neprirodni sjaj poput pudera.
Inspirisan cipelom Ballerina Ultima sa najvišom petom, poznatog dizajnera Christiana Louboutina, ovaj francuski brend sada nam predstavlja Rouge Louboutin…
Deo iste linije, kao Boss Nuit (2012), Boss Jour (2013) i Boss Nuit Intense (2014), Boss Ma Vie Pour Femme, lansiran ovog leta, namenjen je snažnoj i modernoj dami…
Dolce & Gabbana brend udružio se sa P&G Prestige kompanijom, koja je zadužena za D&G parfeme između ostalog, kako bi lansirali kolekciju proizvoda za negu kože...
Klajv Kristijan je veoma cenjen britanski dizajner poznat po svom dizajnu enterijera (najupečatljivije su mu kuhinje) , kao i po svojim izuzetnim parfemima.
Acqua Di Giò je bezvremenski miris koji se prilagođava svim epohama. Slobodan i osvežavajući, priziva beskrajne horizonte u kojima se spajaju nebo i more.
Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…