Kod. Jedna reč, koja evocira prepoznatljiv Armanijev stil. Za Giorgia Armanija prisutnost „koda” znači eleganciju, savremenost, rafiniranost i jednostavnost.
Muškarac sa kodom je muškarac besprekorne spoljašnjosti i snažne posebnosti koja privlači pažnju. Osvaja urođenim samopouzdanjem i savršenom elegancijom. Harizmatičan je, šarmantan i ostavlja upečatljiv, senzualan utisak pri svakom susretu.
Nezaboravan.
Nezaboravan miris
Armani Code predstavlja viziju klasičnog parfema sa daškom savremenosti. Večan je, a opet sasvim različit od ostalih. Nadahnut je elementima tradicionalne kolonjske vode uz dodatak originalnih kontrasta koje je oblikovao Giorgio Armani: kombinacija orijentalnih drvenastih nota i semenki tonke, flue cured duvana i drveta guaiac.
Dok suton ustupa mesto noći, Code postaje sve intenzivniji i pokazuje svoju drugu stranu - Code Ultimate. Ovaj orijentalni miris sa kožnom notom preplavljuje čula ekscentričnim, kompleksnijim kombinacijama: lagane citrusne note u protuteži sa slatkim i aromatičnim zvezdastim anisom dodatno naglašavaju drvenastu notu prožetu kožom i vibrantnim ćilibarom.
Armani Code Ice
Veran duhu originalnog mirisa Armani Code, orijentalan i aromatičan Code Ice ispunjava vazduh zanosnim, senzualnim mirisom koji je kreirao Alberto Morillas, glavni parfumer za Firmenich.
Bujica adrenalina naglašava intenzitet mirisa poput prave eksplozije svežine. Opori citrusi sedinjavaju se sa slatkim začinima u aromatične drvenaste note. Kombinacija limuna, muškatne kadulje i semenki tonke priziva delikatnu i upečatljivu aromu peperminta.
Novi zavodnički trik muškarca sa kodom, koji umesto smokinga bira svetlosivo odelo ili jednostavan T-shirt. Armani Code Ice je snažan, a istovremeno izuzetno svež – ispunjava vazduh upečatljivim mirisnim tragom koji apsolutno nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Ležerna, a opet chic verzija mirisa u kultnoj bočici čiji oblik crpi nadahnuće iz čistih, muževnih linija Armanijeva sakoa, uz dodatak čelično sivih tonova koji naglašavaju svežinu novog parfema.
Deset 'zavodničkih' godina
Armani Code poslednjih deset godina uspešno učestvuje u stvaranju istorije parfema pod imenom Giorgio Armani.
Giorgio Armani je za novu komunikacijsku kampanju po prvi put izabrao holivudsku zvezdu Chrisa Pinea, prirodne elegancija i harizma koju poseduju samo istinski zavodnici.
Svojim nebesko plavim očima, urođenim stilom i šarmantnim osmehom savršeno se uklapa u sliku fascinantnog muškarca čiji 'magnetski' šarm simbolizira Armani Code: besprekorna muška elegancija sa primesom holivudskog glamura.
Priča o opsesiji
Nadahnut Armanijevim stilom, reditelj Andrew Dominik* snimio je svoj novi film u uzavreloj atmosferi Los Angelesa prepunoj kontrasta. Prefinjeni set, savremena arhitektura i skladne linije. Priča o muškarcu i ženi koji se susreću dok prolaze kroz okretna vrata. Očarana, traži ga pogledom, čini joj se da ga svugde vidi, samo joj je on u mislima.
Direktor fotografije Darius Khondji* tajanstvenim, žarko plavim svjetlom naglasio je neiskazivu napetost ovog skrivenog, očaravajućeg susreta… Gleda ga kako odlazi. Miris njegovog parfema još se oseća u vazduhu poput davnog obećanja. Odiše nezaboravnim stilom i zavodljivim šarmom. Na trenutak joj se učini da ga vidi, njene ga oči prate…nestaje, pa se ponovno pojavi…taj muškarac je za nju poput opsesije…
Njegovo lice i parfem uvek je prate. Muškarci koje susreće na cesti poprimaju njegove obrise lica…jednostavno je nezaboravan.
Ujednačava poput podloge – ulepšava poput vrhunske kozmetike – hidrira poput kreme – štiti od UV zraka poput proizvoda za zaštitu od sunca – otklanja neprirodni sjaj poput pudera.
Inspirisan cipelom Ballerina Ultima sa najvišom petom, poznatog dizajnera Christiana Louboutina, ovaj francuski brend sada nam predstavlja Rouge Louboutin…
Deo iste linije, kao Boss Nuit (2012), Boss Jour (2013) i Boss Nuit Intense (2014), Boss Ma Vie Pour Femme, lansiran ovog leta, namenjen je snažnoj i modernoj dami…
Dolce & Gabbana brend udružio se sa P&G Prestige kompanijom, koja je zadužena za D&G parfeme između ostalog, kako bi lansirali kolekciju proizvoda za negu kože...
Klajv Kristijan je veoma cenjen britanski dizajner poznat po svom dizajnu enterijera (najupečatljivije su mu kuhinje) , kao i po svojim izuzetnim parfemima.
Acqua Di Giò je bezvremenski miris koji se prilagođava svim epohama. Slobodan i osvežavajući, priziva beskrajne horizonte u kojima se spajaju nebo i more.
Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…