O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Automobili

VOZILI SMO TOYOTU GT 86

VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86
VOZILI SMO TOYOTU GT 86

Kada vozite novu Toyotu GT 86 po beogradskim ulicama, nezaboravno iskustvo je zagarantovano...

Kompanija Toyota je svoju verziju sportskog automobila najavljivala dosta dugo, ali isplatilo se čekati. Kada je automobil konačno predstavljen, ispunio je očekivanja i najvećih kritičara. Savršen balans performansi i potrošnje, čini model GT 86 jedinstvenim na tržištu. Cilj japanskog proizvođača je bio da proizvede pravi sportski automobil koji, za razliku od svojih konkurenata, je dostupniji širem spektru kupaca. Na našem testu našao se model sa boxter motorom, koji se odlikuje upadljivom crvenom bojom i atraktivnim dizajnom.

EKSTERIJER

Zaštitni znak bočnog profila je ekskluzivni „86“ logo, kao i 17-inčne aluminijumske felne. Ipak, ono što automobil čini tako izuzetnim je naglašeni sportski identitet. Prava je šteta što u Srbiji nema više primeraka ovog izuzetnog automobila. Kada je prednja strana u pitanju, njegovi farovi prate sportsku liniju automobila, i zajedno sa branikom, maskom i svetlima za maglu odaju utisak neumoljive snage koju automobil poseduje. Posmatrajući automobil iz profila, uočava se njegova izdužena linija u kombinaciji sa niskim težištem, i “T” stub koji je savršeno uklopljen u dizajn Toyote. Na zadnjem delu, kreatori su bili skromni i nisu preterano naglašavali njegov dizajn, međutim, par hromiranih izduvnih cevi, simetrično postavljenih, kao i zadnji spojler, upotpunjuju sliku jednog stabilnog i dinamičnog automobila.

ENTERIJER 

Kada je enterijer u pitanju, u potpunosti je urađen u sportskom stilu, počevši od nisko postavljenih sedišta, koji pružaju znatno naglašeniji utisak pri većim brzinama, a sa druge strane izuzetnu preglednost, pa sve do hromiranih papučica za gas i kočnice, koje odaju utisak da ste na auto-trkama. Kontrolna tabla je na dohvat ruke vozaču, bez nepotrebnih sitnih luksuznih detalja, koji u suštini samo ometaju vozača pri vožnji. Toyota GT 86 poseduje kožnu ručicu menjača, koja lepo prijanja uz ruku vozača. Toyota Touch Displey je izuzetno funkcionalan, i pruža vozaču uvid u sve relevantne informacije vezane za vožnju.

MOTOR I PERFORMANSE 

Toyota je dugo radila sa kompanijom Subaru, svojom partnerskom firmom, na razvoju Boxer motora, i u ovaj model je ugradila sve najbolje što trenutno japanski proizvođač može da ponudi. Ispod haube, nalazi se Subaru Boxer D-4S sa 197 konjskih snaga. Subaru je odgovoran za 2.0 litarski Boxer motor, dok je kompanija Toyota dodala D-4S sistem ubrizgavanja. Toyota GT 86 poseduje automatski menjač sa 6 brzina. Prosečna kombinovana potrošnja na našem testu iznosila je oko 11 l/100 km. Automobil je za celokupno vreme testiranja pokazao stabilnost na putu i u krivinama, zahvaljujući svom niskom težištu i savršenom rasporedu težine. Inače nisko težište se nalazi na samo 445 mm visine, a njegova mala težina od 1200 kg omogućava izuzetno upravljanje u krivinama. Dodatnoj stabilnosti na putu doprinosi zadnji spojler, kao i celokupna aerodinamičnost modela, koja pri velikim brzinama dodatno prijanja automobil za asfalt. 

OPREMA I BEZBEDNOST 

Iako snažan, model je veoma stabilan i bezbedan. Sigurnosti doprinosi 7 vazdušnih jastuka, kao i sistem kontrole stabilnosti vozila. Između ostalog, GT 86 opremljen je i sistemom protiv blokiranja točkova (ABS), kao i sistemom za elektronsku raspodelu sile kočenja (EBD). Pri vožnji na vlažnom asfaltu, ne treba da brinete, jer uz standardnu opremu dolazi i sistem protiv proklizavanja vozila (TRC), koji daje sigurnost vozilu.

Imajući u vidu da je ovo Toyotin sportski model, njegove performanse su izuzetno fleksibilne, jer pokazuju prednosti i mane u odnosu na druge automobile. Ono što će vas zadovoljiti je što snaga ne izostaje, dok je potrošnja u odnosu na konkurentske sportske modele znatno niža. Kao nedostatak, zaključujemo da poseduje nešto slabiji motor, ali u odnosu na kvalitete koje pruža, nikada se nećete pokajati u vožnji ovog zaista fantastičnog automobila.

Prelepu siluetu ovog fantastičnog sportskog automobila smo ugledali u mračnom hangaru jedne napuštene fabrike. Naši stručnjaci imali su za cilj da rustično okruženje stare fabrike dovedu u kontrast sa savršenim linijama ovog japanskog automobila.... 

Cena na našem tržištu – od 34.300 evra (U cenu je uključen PDV).

Sve dodatne informacije : Toyota Srbija d.o.o. Zrenjaninski put 26, 11210 Beograd, Srbija

e-mail: info@toyota.rs

MOTOR 

  • Opis – Flat motor sa 4 cilindra-boxter
  • Pogonski sklop – Pogon na zadnje točkove
  • Zapremina – 1998 cc
  • Maksimalna snaga – 147 kw
  • Snaga – 197 KS
  • Obrtaji pri max. snazi – 6600 obrtaja/minut
  • Obrtni momenat – 205 Nm
  • Tip motora – EURO 5J
  • Sistem ubrizgavanja- D-4S tehnologija ubrizgavanja
  • Menjač – Automatik, 6 brzina


PERFORMANSE 

  • Potrošnja (mešovit ciklus vožnje) – 7.1 l/100 km
  • Potrošnja (u gradu) – 9.6 l/100 km
  • Potrošnja (na autoputu)- 5.7 l/100 km
  • Ubrzanje (0-100 km/h)- 6.0 s
  • Emisija CO2 – 286 g/km
  • Maksimalna brzina-225 km/h
  • Buka u vožnji 73,4 dB


KAPACITET 

  • Kapacitet rezervoara za gorivo – 50 l


DIMENZIJE 

  • Visina – 1285 mm
  • Dužina – 4240 mm
  • Širina – 1775 mm
  • Razmak između osovina – 2570 mm
  • Razmak prednjih točkova – 1520 mm
  • Razmak zadnjih točkova – 1520 mm
  • Krug okretanja – 5.4 m
  • Aerodinamičnost – 0.27


TEŽINA 

  • Ukupna težina vozila 1700 kg
  • Težina praznog vozila 1263-1298 kg

 

Izvor: autoexclusive

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: ALPINA B3
  • ELEGANCIJA I SNAGA KOJE ODUZIMAJU DAH

    Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru  Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.

  • NOVA CORVETTE ZR1

    Prema izvorima, sledeća Corvetta ZR1 će verovatno preći sa motora u prednjem delu, na motor na sredini vozila...

  • OMILJENI AUTOMOBILI PREMIER LIGE

    Ukoliko ste imali dileme šta voze fudbaleri iz premijer lige, sada ćete ih ukloniti...

  • FERRARI F80 KONCEPT

    Italijanski dizajner Adriano Raeli osmislio je koncept po imenu F80, baziran na poznatim Ferrari LaFerrari sportskim automobilima…

  • 2015 Lamborghini Huracan LP610-4

    Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...

  • ROLLS ROYCE SA REDNIM BROJEM JEDAN

    Prodaje se Rolls Royse sa brojem jedan na šasiji...

  • MERCEDES S600 GUARD

    Mercedes je sada i zvanično predstavio poslednju generaciju najbezbednijeg modela S klase, blindiranog S600 Guard...

  • 2015 650S MCLAREN OD 200.000 EUR

    Teško je poverovati da je prošlo tri godine otkad je McLaren predstavio 12C model. Ipak, britanski proizvođač je mnogo naučio od tada...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2019. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X