O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Automobili

STIŽU DVA NOVA ZAGATA

STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA
STIŽU DVA NOVA ZAGATA

Aston Martin je objavio prve fotografije i podatke o dva nova modela sa kojim ovaj proizvođač obeležava svoj stoti rođendan...

Kako i priliči, svoj rođendan će Aston Martin, između ostalog, proslaviti i sa italijanskom dizajnerskom kućom i karoserijskom radionicom Zagato, sa kojom deli bogat istorijat i nasleđe...

Radi se o modelima DBS Coupe Zagato Centennial i DB9 Spyder Zagato Centennial, modelima koji su osmišljeni i izrađeni prema narudžbini, a koji ispod Zagatove kože dele komponente sa standardnim Astonovim modelima. 

Aston Martin DBS Zagato Centennial je coupe s tipičnim double-bubble krovom koji je vremenom postao zaštitni znak, odnosno potpis Zagatovog dizajna automobila. Krov je dodatno naglašen svetlim metalnim rubom. Posebna je i maska motora i neobičan zadnji kraj naglašen novim svetlima i trapezoidnim završecima izduvnih cevi. Vredi spomenuti još i 20-colne točkove sa carbon-ceramic kočionim diskovima.

Unutrašnjost je preneta iz modela DBS čija je proizvodnja prestala 2011, a očekuje se i da je sa tehničke strane ovaj model identičan "donoru". Drugim rečima, vrlo verovatno ga pokreće 6,0 V12 snage 515 KS sa pogonom na zadnje točkove.

DB9 Spyder Zagato Centennial je open-top model s platnenim krovom sličnog stylinga kao i opisani coupe. Enterijer je prenet iz modela DB9 Volante isto kao i motor, odnosno u njega je ugrađen isti V12 snage 515 KS uparen sa 6-stepenim automatskim menjačem. 

Saznajemo kako je DBS Zagato naručio jedan japanski, a DB9 Spyder jedan američki kolekcionar. Koliko je poznato nema nikakvih planova za bilo kakvu serijsku proizvodnju ovih modela.

O BRENDU

Šta radite kada imate veliku količinu talenta za auto-trke, dovoljno strasti za automobile i entuzijazam?  Ako se sve to pretvori u električnu energiju, da li bi moglo napajati mali grad? Vi naravno  treba da započnete sopstvenu proizvodnju automobila. To je tačno način na koji je  Aston Martin brend nastao, rođen u garaži, slično grunge muzici. Lionel Matin i Robert Bamford pobrali su uspeh sličan grupi Nirvana Kurt Cobain-a. Međutim, Martin i Bamford verzija Nirvana-e će na kraju oduvati konkurenciju na luksuznom auto-tržištu. 

Aston Martin je osnovan 1913. godine, ubrzo nakon što je Martin izašao kao pobednik iz čuvene Aston Hil trke. Kompanija je proizvela svoj prvi automobil 2 godine kasnije postavljanjem četvorocilindričnog Coventry-Simplex motora. No međutim, plan o većoj proizvodnji je naglo prekinut usled Prvog svetskog rata, kada su oba osnivača pristupila armiji. Kompanija je nastavila sa radom nakon završetka rata, dobijajući nova sredstva za dalji rad. Nije prošlo puno vremena i jedan od osnivača kompanije, Robert Bamford napustio je kompaniju Aston Martin 1920. godine. Srećom bogati investitor prepoznao je vrednost brenda i uložio je značajna sredstva u podmlađivanje kompanije. Investicije Grofa Louisa Zborowski-og pretvorile su se preko noći  u unapređene tehnološko inovacije. 

Da bi se takmičio u francuskom Grand Prix-u, 1922. godine Aston Martin je proizveo automobil specijalno za tu svrhu. Osim zapaženog nastupa na najpopularnijoj trci tog vremena, automobil je pobrao pohvale postavivši novi rekord u brzini i izdržljivosti.  Tri modela koja su se takmičila u tom periodu, postala su vremenom poznata kao pobednički trio.  Međutim slava nije trajala dugo, jer se 1924. godine kompanija borila da izbegne bankrot. Kompanija je ipak  preživela, i nedugo zatim je  kupljena od strane Lady Charnwood  koja je poverila svome sinu John Benson-u jednu od važnijih uloga u preduzeću. Pokazalo se da on nije dorastao ulozi, i kompanija je opet zapala u probleme godinu dana kasnije. Lionel Martin napustio je svoju poziciju, poput  svog bivšeg poslovnog partnera Roberta Bamfroda 1926. godine. 

Ubrzo nakon njegovog odlaska, kompanija je po drugi put oživela zahvaljujući pre svega bogatim investitorima Billu Renwick-u i Augustusu Bertelli-u. Oni su bili zaslužni za dizajn i performanse koje će se kasnije primeniti u proizvodnji novih modela. Do 1937. godine, Bertelli je rezvio brojne modele, neki od najpoznatijih bili su Le Mans, Mk II i Ulster. Iako je kompanija poslovala dobro, ubrzo ju je zahvatio i treći talas finansijskih problema, koji su rešeni uz pomoć L. Prideaux Brune-a koji je finansijski pomagao kompaniju tokom kraćeg vremenskog perioda. U godinama nakon Drugog svetskog rata, kompanija je ušla u novu fazu proizvodnje. Prvi model DB serije pojavio se 1950. godine i ostvario je zapažen rezultat. Poučena njegovim uspehom, kompanija je sedam godina kasnije izbacila model DB3 i tako sve do ranih 70-tih, kada je izašao model DBS V8. Kompanija je u narednih 20 godina još dvaput menjala vlasnike, usled finansijskih problema, dok je Ford nije preuzeo u ranim 90-tim. Tokom tog perioda kompanija je značajno porasla, nudeći znatno širi spektar model počev od Volant-a, Vantage-a, pa sve do DB7. Kompaniju je 2007. godine kupio David Richards za sumu od 849 miliona američkih dolara. Od tada kompanija beleži konstantan rast prodaje, otvorila je predstavništva širom Evrope, čak i prebacila postrojenja za proizvodnju u Kinu.

Više o automobilima...

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: MASERATI GT U ZLATU I KRISTALIMA
  • ELEGANCIJA I SNAGA KOJE ODUZIMAJU DAH

    Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru  Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.

  • NOVA CORVETTE ZR1

    Prema izvorima, sledeća Corvetta ZR1 će verovatno preći sa motora u prednjem delu, na motor na sredini vozila...

  • OMILJENI AUTOMOBILI PREMIER LIGE

    Ukoliko ste imali dileme šta voze fudbaleri iz premijer lige, sada ćete ih ukloniti...

  • FERRARI F80 KONCEPT

    Italijanski dizajner Adriano Raeli osmislio je koncept po imenu F80, baziran na poznatim Ferrari LaFerrari sportskim automobilima…

  • 2015 Lamborghini Huracan LP610-4

    Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...

  • ROLLS ROYCE SA REDNIM BROJEM JEDAN

    Prodaje se Rolls Royse sa brojem jedan na šasiji...

  • MERCEDES S600 GUARD

    Mercedes je sada i zvanično predstavio poslednju generaciju najbezbednijeg modela S klase, blindiranog S600 Guard...

  • 2015 650S MCLAREN OD 200.000 EUR

    Teško je poverovati da je prošlo tri godine otkad je McLaren predstavio 12C model. Ipak, britanski proizvođač je mnogo naučio od tada...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2021. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X