O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Automobili

PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918

PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918
PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918
PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918
PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918
PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918
PORSCHE PREDSTAVLJA SPYDER 918

Hibrid koji ima 887 KS i 800Nm, do najveće brzine od 340 km/h stiže za 23 sekunde...

Prošlo je više od tri godine od kako je Porsche na ženevskom autosalonu predstavio koncept 918 Spyder, ali superautomobil fabrike iz Stuttgarta konačno je spreman da izađe u svet. Proizvodna verzija 918 Spyder će svetlo dana ugledati naredne nedelje na frankfurtskom sajmu. Kao što smo već pisali, radi se o hibridu, kombinaciji 4.8 V8 sa 608 KS i dva elektromotora od 127 KS i 154 KS.

Ukupne brojke daju impresivnih 887 KS i 800 Nm. Do stotke će pojuriti za 2,8 sekundi, a do najveće brzine od 340 km/h Spyderu će trebati 23 sekunde. Uprkos tim impozantnim brojkama zapravo je štedljiv automobil uz potrošnju od samo 3.3 litara na 100 km.

O BRENDU

Kompaniju je osnovao Dr. Ing. Ferdinand Porsche 1931. Porsche SE je od tada postao sinonim za luksuzne sportske automobile, kao i za najsavremeniju tehnologiju.

Smešten u centru Štutgarta, Porsche je prvi ugovor o razvoju automobila potpisao sa Volkswagenom. Rezultat je bio jedan od najpoznatijih automobila u istoriji i jedan od najbolje prodavanih - Beetle. Mnoge osobine ovog modela će naći svoje mesto na prvom Porsche-ovom automobilu – Porsche 64, razvijenom 1939. godine.

Posle rata, Ferdinand je bio zatvoren pod optužbom za ratne zločine na 20 meseci, i da je u to vreme da je njegov sin Ferry Porsche, odlučio da napravi novi auto da odgovara njegovim potrebama - 356.

Nakon smrti Ferdinanda Porschea 1951., kompaniju preuzima njegov sin Ferry. Usledili su modeli Porsche 356 kao i Spider 550, automobil koji će biti veoma uspešan u trkama.

Godine 1964. usledio je jos jedan sportski model - 911, još jedan auto sa vazdušnim hlađenjem i motorom montiranim pozadi. Ovaj automobil će postati naslednik Spidera 550, osvojivši mnogobrojne trke. O uspehu 911 svedoči činjenica da je još uvek u proizvodnji, uprkos tome što je dosta izmenjen.

Godine 1974. u Parizu, Porsche je predstavio novi 911 Turbo, sa izduvnim turbokompresorom i regulatorom pritiska.

Model 924 koji se našao u proizvodnji 1975., bio je eksperiment za Porsche, jer je njegov motor bio ugrađen napred, a Porsche nije duže vremena imao iskustvo sa takvim modelom. Usledio je 928, sa V8 motorom montiranim sa prednje strane koji je bio napravljen od legure metala. Zatim, 1981. Porsche dodaje novi model - 944. Porsche 959 sa visokim performansama je predstavljen na frankfurtskom salonu automobila 1985. Ovaj model će osvojiti mnogo relija i mitinga od kojih je najpoznatiji Pariz-Dakar.

Novi tehnološki skok je napravljen 1988., kada je predstavljen 911 Carrera 4 sa pogonom na sva četiri točka. Zatim 1989., "Tiptronic" automatski menjač je montiran na Porsche. Godine 1991., Porsche postaje prvi proizvođač automobila koji stavlja vazdušne jastuke i za vozača i za putnika na svim svojim modelima.

Model Boxter je uveden 1996., nakon 3 i po godine razvoja. Iste godine, Porsche proslavlja 1 million proizvedenih vozila. Dve godine kasnije, Ferry Porsche umire, ali kompanija nastavlja dalje i ima sjajnu sezonu u Le Manu sa 911 GT1. To je bio samo početak za Porsche, koji je nastavio sa sportskim i modelima visokih performansi - Boxster S i Carrera GT (2000.).

Godine 2002., Porsche je ušao na SUV tržište sa nekonvencionalnim modelom Cayenne i njegovom kasnijom verzijom - Cayenne Turbo i Turbo S. Sledeći model Panamera, limuzina sa četvoro vrata, predstavljen je 2009. godine. Sa ovim modelom Porsche je ušao na novo tržište, direktno se takmičeći sa drugim luksuznim brendovima kao što su Mercedes, BMW i Audi.

Ove godine, model 911 proslavlja svoj 50. rođendan.

Više o automobilima...

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: STIŽE BMW Z5
  • ELEGANCIJA I SNAGA KOJE ODUZIMAJU DAH

    Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru  Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.

  • NOVA CORVETTE ZR1

    Prema izvorima, sledeća Corvetta ZR1 će verovatno preći sa motora u prednjem delu, na motor na sredini vozila...

  • OMILJENI AUTOMOBILI PREMIER LIGE

    Ukoliko ste imali dileme šta voze fudbaleri iz premijer lige, sada ćete ih ukloniti...

  • FERRARI F80 KONCEPT

    Italijanski dizajner Adriano Raeli osmislio je koncept po imenu F80, baziran na poznatim Ferrari LaFerrari sportskim automobilima…

  • 2015 Lamborghini Huracan LP610-4

    Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...

  • ROLLS ROYCE SA REDNIM BROJEM JEDAN

    Prodaje se Rolls Royse sa brojem jedan na šasiji...

  • MERCEDES S600 GUARD

    Mercedes je sada i zvanično predstavio poslednju generaciju najbezbednijeg modela S klase, blindiranog S600 Guard...

  • 2015 650S MCLAREN OD 200.000 EUR

    Teško je poverovati da je prošlo tri godine otkad je McLaren predstavio 12C model. Ipak, britanski proizvođač je mnogo naučio od tada...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X