O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Automobili

NOVI ALFA ROMEO SPIDER

NOVI ALFA ROMEO SPIDER
NOVI ALFA ROMEO SPIDER
NOVI ALFA ROMEO SPIDER
NOVI ALFA ROMEO SPIDER
NOVI ALFA ROMEO SPIDER
NOVI ALFA ROMEO SPIDER

Novi Alfa Romeo Spider će na tržište stići tokom 2015. i baziraće se na sledećoj generaciji Mazde MX-5.

Mazda i Fiat su odlučili da sarađuju na razvoju ova dva modela, a očekuje se i da će proizvodnja oba automobila biti poverena Mazdinim japanskim pogonima...

Styling buduće italijanske uzdanice se navodno privodi kraju i to od strane tima Marca Tenconea u Fiatovom dizajnerskom centru Centro Stile i izgleda da Pininfarina neće biti uključen u razvoj ovog automobila, iako su upravo oni dizajnirali originalni Duetto iz 60-ih godina prošlog veka i koncept 2uettottanta iz 2010 (u galeriji).

Insajderi tvrde kako će proizvodna verzija biti "nastavak" studije iz 2010, ali nikako se neće raditi o retro modelu, već o automobilu modernog dizajna koji će biti u skladu s modelom 4C. 

Dizajn Spidera i novog MX-5 će se značajno razlikovati, ali "ispod kože" će deliti značajan broj zajedničkih komponenti. Dužina će im se kretati oko 4, a širina oko 1,7 m, dok će oba automobila težiti između 1000 i 1100 kg.

Motori bi im trebali biti različiti, odnosno Spider bi prilikom lansiranja trebao biti dostupan sa 1,4 TB MultiAir motorom za sada još uvek nepoznate snage, ali svakako iznad Giuliettinih 125 kW (170 KS). Motor će biti uparen sa 6-stepenim automatskim menjačem sa dva kvačila i pogonom na zadnje točkove. 

Nova Mazda MX-5 će postati dostupna početkom, a Spider verojatno krajem 2015.

O BRENDU

Alfa Romeo je od početka svog rada, davne 1910. godine posvećen proizvodnji automobila vrhunskog standarda za svoje kupce. Sam grb Alfa Romea izgleda kao da nosi tragove rane verske povezanosti sa crvenim krstom na beloj pozadini, uporedo sa zmijom koja ima glavu zmaja kojeg je Sv. Đorđe ubio, ali je zapravo njegov dizajner imao samo jedan cilj na umu – predanost i performanse.

Iako se uglavnom smatra da je firma 100% italijanska, počeci govore nešto drugo. Prvobitno je kompanija bila osnovana kao  Societa Anonima Italiana Darracq francuske automobilske industrije, od strane preduzimača  Alexandre Darracq-a i uz pomoć italijanskih investitora 1906. Jedan od ključnih ljudi je bio aristokrata Ugo Stella, koji je kasnije postao predsednik novoformiranog milanskog korporativnog entiteta, koji je imao teško vreme prodaje do 1909. godine.  

Ugo je onda preduzeo odlučujući korak, osnivajući nove motorne kompanije u saradnji sa ostalim investitiorima i Darracq-a. ALFA je skraćenica za Anonima Lombarda Fabbrica Automobili koja je  prevedena na Lombard Automobile Factory, javno preduzeće. Prve Alfe su bile dobri automobili koji  su Alfi omogućili bolji ulazak i poziconiranje na italijanaskom tržištu, da bi kasnije postale temelj auto-inžinjerstva i dizajna. Godine 1915. Napolitanac Nikola Romeo, profesor matematike, preuzeo je rukovođenje kompanijom tokom Prvog svetskog rata i uneo značajne promene u proizvodne pogone fabrike, kako bi blagovremeno odgovorio na povećanu tražnju za vojnom opremom.  

Alfa Romeo je takođe bio uključen u auto-trke, pošto je pobeđivao konkurente još od lansiranja njihovog prvog 24 HP modela 1910. na čuvenom Targa Florio takmičenju. Ubrzo nakon eksplozivnog početka, mnogo pobeda će ostvariti na jednako brojnim trkačkim stazama širom Evrope. Ogroman uspeh modela Alfa Romeo  tokom predstojećih pet decenija, čija je slika pretežno stečena zahvaljujući uspesima na auto-trkama, nije uspela da omogući dalji ekonomski rast italjanske kompanije. Shodno tome, Alfa Romeo je kupljen od strane Finmeccanica S.p.A – industrijske grupe, kontrolisane od strane vlade – nekih 50 godina kasnije, da bi se sprečio bankrot.  

Međutim, zbog finansijskih poteškoća država je odustala od svog udela u kompaniji, a Fiat ju je pretvorio u jednu od filijala grupe. Od 1986. godine Alfa sarađuje sa Fiatom.  

Alfa Romeo je jedna od retkih marki koja nije trenutno prisutna na tlu SAD-a, od kako je obustavljen sav izvoz na tlo Severne Amerike još od 1995. godine. Međutim, može da se planira povratak u SAD kroz zajedničko partnerstvo sa Maseratijem,  luksuznim proizvođačem automobila. 

Više o automobilima...

PROČITAJTE SLEDEĆI TEKST: RANGE ROVER 4.4 SDV8 VOGUE EDITION
  • ELEGANCIJA I SNAGA KOJE ODUZIMAJU DAH

    Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru  Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.

  • NOVA CORVETTE ZR1

    Prema izvorima, sledeća Corvetta ZR1 će verovatno preći sa motora u prednjem delu, na motor na sredini vozila...

  • OMILJENI AUTOMOBILI PREMIER LIGE

    Ukoliko ste imali dileme šta voze fudbaleri iz premijer lige, sada ćete ih ukloniti...

  • FERRARI F80 KONCEPT

    Italijanski dizajner Adriano Raeli osmislio je koncept po imenu F80, baziran na poznatim Ferrari LaFerrari sportskim automobilima…

  • 2015 Lamborghini Huracan LP610-4

    Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...

  • ROLLS ROYCE SA REDNIM BROJEM JEDAN

    Prodaje se Rolls Royse sa brojem jedan na šasiji...

  • MERCEDES S600 GUARD

    Mercedes je sada i zvanično predstavio poslednju generaciju najbezbednijeg modela S klase, blindiranog S600 Guard...

  • 2015 650S MCLAREN OD 200.000 EUR

    Teško je poverovati da je prošlo tri godine otkad je McLaren predstavio 12C model. Ipak, britanski proizvođač je mnogo naučio od tada...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2020. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X