O NAMA ADVERTISING VAŠE IDEJE KONTAKT englishENGLISH        

Automobili

AUDI RS 5 DTM - premijerno u Ženevi

Audi je predstavio novu generaciju DTM pobedničkog automobila na Salonu automobila u Ženevi.

2014 Audi RS 5 DTM sa aerodinamičnim paketom je redizajniran u praktično svim oblastima, i jasno izgleda agresivnije i poseduje vizuelne detalje, tako da još bliže podseća na sportske proizvodne modele linije RS od svog prethodnika.

Zadatak sa kojim se suočio Audi Sport nakon sezone 2013 bio je pravi izazov: kako napraviti DTM pobednički auto još boljim?

Pošto su strogi propisi dozvolili malo prostora za manevrisanje, inženjeri se intenzivno koncentrišu na detalje. Najnoviji rezultat je predstavljen javnosti po prvi put na Sajmu automobila u Ženevi.

Primetno na prvi pogled: Novi Audi RS 5 DTM izgleda znatno agresivnije. Razlog za to je gotovo kompletan, ponovni razvoj aerodinamike.

Automobilu predstoje još dva zvanična testa u Budimpešti i na Hockenheimringu, pre nego što Mike Rockenfeller, uz startni broj 1 i njegove kolege započnu novu sezonu u Hokenhajmu 4. maja.

O BRENDU

Audi automobili nesumnjivo spadaju u kategoriju automobila koji grade imidž moćnog motora ispod haube. Prevedeno sa latinskog ime kompanije znači „Slušaj“ i pored pukog naziva koji se odnosi na slušanje zvuka motora, ono obeležava rođenje kompanije Audi. Kompanija je nastala na temeljima stare fabrike „Horch“ osnovane davne 1899.godine.

Njen osnivač, August Horch oteran je  iz sopstvene kompanije 1909.godine usled sukoba oko brenda, samo 8 godina nakon što je prvi automobil napustio fabriku u Zwickau-u u Nemačkoj. Nakon otkaza, Horch je osnovao sopstvenu kompaniju pod istim imenom što je kasnije dovelo do problema koji je rešen na sastanku sa Franz Fikentscher-om, na kojem je smišljeno novo ime za kompaniju. Ime je smislio sin od Franz-a, koji je studirao latinski, i koje će kasnije postati sinonim za luksuz i kvalitet. Kako se naziv „Horch“ odnosio na „slušaj“ samo na starom nemačkom, mladić je samo preveo izraz na latinski i upotrebio ga.  Audi-ev početak na nemačkom tržištu praćen je pojavom 2,6 litarskog motora a nedogo zatim sa serijom moćnijih motora, kao što su 4,7 litarski i 5,7 litarski motor na gasni pogon.  Horch nije dočekao da vidi lansiranje prvog 6-cilindričnog modela iz fabrike, napusivši  kompaniju 1920.godine. Audi je 1928.godine ušao u vlasništvo Jorgen Rasmussen-a, vlasnika rivalske kompanije DKW.

Četiri godine kasnije desilo se spajanje kompanije Audi,DKW,Horch i Wanderer formiranjem Auto Union-a 1928.godine. Novi simbol je kreiran u vidu četiri međusobno povezana prstena kao znak jedinstva i identiteta novoformiranog auto-konglomerata. Tehnološka unapređenja postala su najviši prioritet, koja su prvi put došla do izražaja tokom Drugog svetskog rata.

Usled bombardovanja, napredak kompanije je usporen i na neko vreme zaustavljen. Nakon završetka rata Zwickau se našao u delu zemlje koji je podpadao pod sovjetsku okupacionu zonu , kasnije nazvanu Demokratska Republika Nemačka. Ne samo da je kompanija bila ugrožena, već se i Auto Union raspala i započela novu proizvodnju u Ingolstadt-u u Bavaria-i. Nova kompanija u Ingolstadt-u privukla je mnoge stare radnike i proizvodnja dvotaktnih motora je nastavljena na način sličan u Zwickau-oj kompaniji. Do 1958.godine Daimler-Benz posedovao je 87% vlasništva nad Auto Union-om, ali je ukupna investicija kasnije postala vlasništvno Volkswagen-a, kompanije koja je kupila postrojenja i brend 1964.godine.

Ubrzo nakon promene vlasništva, dvotaktni motor je zamenjen mnogo popularnijim četvorotaktnim motorom. Kao posledica promena, vodeći brend DKW Auto Union-a je propao, nakon čega je Volkswagen je odlučio da oživi ponovo Audi. Bivši model DKW-a je reorganizovan kao Audi-ev i poslužio je kao osnova za buduće modele kao što su 60, 75 i 80.

Nakon drugog pripajanja sa kompanijom NSU 1970.godine, Audi se pozicionirao pouzdan brend koji raste, koji će ubrzo preći nemačke granice i proširiti se na nova tržišta, uključujući tržište severne Amerike gde je naišao na određene teškoće u prihvatanju kod kupaca usled „nepredviđenog ubzanja“ koje je bilo uslovljeno bilzinom papučice za gas i kočnice.

Pristupajući redu uspešnih auto-proizvođača,Audi je takođe pobrao pohvale i na trkačkim stazama sa nekoliko svetskih rekorda. Audi trenutno uživa privilegovanu poziciju i veliko tržišno učešće, predviđanja su da će dostići proizvodnju od 1 miliona automobila do kraja godine.

Više o automobilima...

  • ELEGANCIJA I SNAGA KOJE ODUZIMAJU DAH

    Ovaj model ćete imati mogućnost videti uživo tokom „Uniqa Belgrade Classic Car Show-a” 6-og Septembra na Kalemegdanu povodom proslave 75. godina od Beogradskog Grand Prix-a i na platou ispred Grand Casina (kao i mnoge drugie najlepše automobile svetski poznatih kolekcionara) u okviru  Concours d’Elegance 2014, manifestacije “24 sata Elegancije”.

  • NOVA CORVETTE ZR1

    Prema izvorima, sledeća Corvetta ZR1 će verovatno preći sa motora u prednjem delu, na motor na sredini vozila...

  • OMILJENI AUTOMOBILI PREMIER LIGE

    Ukoliko ste imali dileme šta voze fudbaleri iz premijer lige, sada ćete ih ukloniti...

  • FERRARI F80 KONCEPT

    Italijanski dizajner Adriano Raeli osmislio je koncept po imenu F80, baziran na poznatim Ferrari LaFerrari sportskim automobilima…

  • 2015 Lamborghini Huracan LP610-4

    Lamborghini Gallardo je dobio svog naslednika...

  • ROLLS ROYCE SA REDNIM BROJEM JEDAN

    Prodaje se Rolls Royse sa brojem jedan na šasiji...

  • MERCEDES S600 GUARD

    Mercedes je sada i zvanično predstavio poslednju generaciju najbezbednijeg modela S klase, blindiranog S600 Guard...

  • 2015 650S MCLAREN OD 200.000 EUR

    Teško je poverovati da je prošlo tri godine otkad je McLaren predstavio 12C model. Ipak, britanski proizvođač je mnogo naučio od tada...

Aktuelno

TOP TEME

LINKS

Lux Life je internet portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom u celini. Kod nas možete pronaći najluksuznije i najprestižnije automobile, skupocene satove i nakit, jahte, privatne avione, poznate hotele, egzotične plaže i mesta za putovanja. Takodje, predstavljamo najlepše kuće poznatih, luksuzne vile i enterijere, najnovije modne kolekcije, skupocene gedžete, fancy shopping i još mnogo toga…

All Rights Reserved. | Copyright © 2021. Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Web Operater

Mini STUDIO Publishing Group d.o.o je kompanija koja se bavi internet izdavaštvom od 2009. godine.

Poseduje i uređuje više portala i elektronskih magazina:

www.luxlife.rs | www.mojenterijer.rs | www.autoexclusive.rs | www.grazia.rs | www.ministudio.rs | www.luxurytopics.com

X